Дефектолог-практик
П`ятниця, 22.11.2024, 23:37
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна АНАЛІЗ УРОКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу

ПАМ’ЯТКА

УЧИТЕЛЯМ ЩОДО АНАЛІЗУ УРОКУ

З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Під час аналізу уроку необхідно:

По-перше, вирішити, чи необхідно було використовувати комп'ютерну техніку на даному уроці. Це залежить від обраної педагогом методики, тому необхідно оцінити обґрунтованість і правильність вибору методів, при­йомів, засобів навчання, їх відповідність змісту навчального ма­теріалу, поставленим завданням уроку, навчальним можливостям класу, відповідність методичного апарату уроку кожному його етапу і завданням активації учнів.

По-друге, слід аналізувати дотримання принципів навчання під час використання ІКТ.

По-третє, слід аналізувати діяльність учителя за наступними критеріями:

• методика використання ІКТ на етапах уроку (застосовують адаптовану методику використан­ня засобів ІКТ, авторську методику використання засобів ІКТ, використовують електронні навчальні ресурси як джерело додаткової інформації з предмета);

• методи використання засобів ІКТ (обрані методи використання засобів ІКТ використовують для активації пізнавальної діяльності учнів, обрані методи використання засобів ІКТ сприяють досягненню дидактичних завдань уроку, ІКТ використовують не як самоціль, а як додатковий педагогічний ін­струмент, що сприяє досягненню мети уроку.

Важливою складовою комплексного аналізу уроку із застосуванням ІКТ є робота і поведінка учнів. Під час оцінювання необхідно оцінити, як використання комп'ютерної техніки впливало на активність учнів, їхню працездатність на різних етапах уроку, як реалізувалася самостійна діяльність, чи виникає можливість реалізації особистісно зорієнтованого підходу в навчанні. Якщо ІКТ ви­користовують нечасто, то кожне їх застосування перетворюється на надзвичайну подію, створюючи в учнів піднесене емоційне зрушення, що заважає сприйняттю та засвоєнню навчального матеріалу. І навпаки, часте використання ІКТ призводить до втрати учнями ін­тересу до них.

Особливу увагу на уроці із застосування комп'ютерної техніки необхідно приділяти охороні здоров'я дитини. Під час аналізу необхідно враховувати дотримання санітарно-гігієнічних вимог до уроку. Не слід використовувати ІКТ більше 20-ти хвилин: учні стомлюються, перестають розуміти, не можуть засвоїти нову інформацію. Періоди напруженої розумової праці та вольових зусиль необхідно чергу­вати з емоційною розрядкою, релаксацією

зорового та слухового сприйняття. Тому фізкультхвилинки, зарядка для очей на таких уроках обов'язкові.

На основі здійсненого аналізу дають рекомендації та рецензію на урок:

  • виконання плану уроку;
  • досягнення мети уроку;
  • як застосування ІКТ впливає на результативність навчання (використання засобів ІКТ сприяє досягненню мети уроку, ефективному закріпленню матеріалу, оперативному контролю знань учнів та підвищенню якості освіти);
  • які зміни необхідно внести під час повторного уроку на цю ж тему;
  • загальний висновок про урок.
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни