Дефектолог-практик
Вівторок, 17.09.2019, 10:10
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Командний підхід в інклюзивній освітіМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 108
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Командний підхід як необхідна умова забезпечення якісної освіти в інклюзивному класі

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ТЕМИ

Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та  розвитку дитини, передбачена індивідуальною    програмою розвитку.

Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність мультидисциплінарної команди фахівців та батьків дитини,  спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню  нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та  інтеграції в соціум.

Цілі та типи співпраці

Перша мета полягає у використанні різноманітних методів викладання, які відповідають індивідуальним потребам учнів. Багато рекомендацій корекційних педагогів або інших фахівців про задоволення потреб учнів з порушеннями розвитку стосується саме методів викладання, спрямованих на покращення навчальних досягнень усіх учнів.

Друга мета — це забезпечення відповідних видів адаптації та модифікації, або зміни методів управління класом, що підходять для учнів з особливими освітніми потребами.

 Третя мета полягає в загальному покращенні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Співробітництво дає учителям та іншим фахівцям можливості використання своїх знань про найкращі практики та підходи, які відповідають рівню розвитку дитини з особливими освітніми потребами, для покращення якості викладання.

     Перебування дитини з ООП в закладі без психолого-педагогічного супроводу є стихійною або формальною інклюзією, яка приносить лише шкоду і гальмує процес реального впровадження справжнього інклюзивного навчання.
    Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.

      Особливістю психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання і виховання дитини. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців.
 Батьки – важлива частина команди супроводу дитини з ООП. 

 

 

 

 

 

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни