Дефектолог-практик
Вівторок, 19.03.2024, 14:45
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Історія УкраїниМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

      НАКАЗ

«30» листопада  2012 р.                                                                                                                                                   №_________

 

Про підсумки вивчення стану

 викладання і рівня знань

учнів 7-9 класів з історії України

Згідно з річним планом роботи школи з метою вивчення стану викла­дання історії адміністрація протягом листопада 2012 року здійснила контроль, що включав такі питання:

   контроль знань, умінь і навичок учнів;

   якість викладання;

   світоглядний аспект викладання;

   матеріальне забезпечення кабінету.

      У ході вивчення цих питань адміністрацією школи було відвідано та проаналізовано  8 уроків з тем: «Від найдавніших часів до встановлення державності» (7-А і 7-Б класи), «Початок визвольної війни українського народу», «Занепад державного життя. Руіни» (8 клас), «Перші роки радянської влади в Україні», «Напередодні світової війни» (9-А і 9-Б класи);  проведено тес­тування учнів 7-9 класів, проведено співбесіди з учителем, вивчено учительську та учнівську документацію.

Головною метою сучасного загальноосвітнього навчального закла­ду в Україні є виховання громадянина України, соціально зрілої, пра­целюбної, творчої особистості. Виходячи з цього, головними цілями навчання історії є:

  формування історичних знань, розвиток історичного мислення учнів, яке передбачає загальне розуміння історичного процесу в його різноманітності й суперечливості, здатності застосовувати історичні знання і набуті вміння;

   виховання в учнів особистих рис громадян України, загально­ людських духовних ціннісних орієнтирів, сприйняття ідей гуманізму, демократизму, патріотизму і взаєморозуміння між народами на основі усвідомлення досвіду історії;

   підготовка учнів до свідомої участі у суспільному житті української держави, усвідомлення її ролі та місця в світі, формування в них співвідповідальності за долю України.

Навчання учнів з предмета проводиться на базі кабінету, який на 80% забезпечений наочними посібниками, дидактичним матеріалом, мультимедійними засобами (ППЗ, відео-, аудіо-матеріали). Це значно допомагає вчительці у підвищенні інтенсивності уроку та підготовці до нього. Із сучасних технічних засобів навчання в кабінеті є персональний комп'ютер і  вчителька періодично використовує можливості шкільного комп’ютерного класу для проведення деяких уроків.

     Історію України в 7-9 класах викладає вчителька ________, має ___ років педагогічного стажу, _____ кваліфікаційну категорію.

Учитель історії України систематично та сумлінно готується до уроків, використовує сучасний досвід учителів-дефектологів області та України. Це дозволяє обирати оптимальні форми і методи навчання. Визначальним аспектом методики викладання історії є особистість розумово відсталого учня з її проблемами та інтересами, індивідуальними здібностями, ба­зовими знаннями, рівнем сформованості вмінь тощо.

Оптимально з урахуванням рівня розвитку  учнів 7-9 класів складено ка­лендарне планування, резервні години використано для узагальнюючих уроків та уроків контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів, раціонально визначено час проведення навчальних екскурсій протягом навчального року. Учитель творчо підходить до реалізації змісту програми, вдало добирає об'єкти для вивчення та включає у зміст освіти приклади з історії  свого регіону.

У кутку «Готуємося до тематичного оцінювання» вчителька постійно роз­міщує інформацію для учнів про те, що вони після закінчення вивчення відповідної теми мають знати: називати, наводити приклади, пояснювати, обґрунтовувати, визначати, порівнювати, застосовувати знання, робити висновки, дотримуватися правил техніки безпеки, пра­вил поведінки в природі тощо.

Порівняно з попередньою перевіркою стану викладання історії України (2010р.) Митрофанова підвищила методичний рівень викладання, більше уваги приділяє основним історичним теоріям і закономір­ностям, основним поняттям, посилила практичну спрямованість ви­вчення історії, зміцнила зв'язки навчання з життям, впровадила  проектні технології у власну педагогічну діяльність.

Учні класу створюють неповторну комбінацію потреб, інтересів та пізнавальних можливостей, яка виключає шаблонний підхід у на­вчанні. Один і той же зміст не може бути однаково опрацьованим у паралельних класах, тому в побудові уроків, виборі структурних форм учитель ке­рується методичною доцільністю та особливостями конкретних умов корекційно-педагогічного процесу. На уроках відсутня стандартність у структурі та методиці, учні вияв­ляють активність в процесі опитування під час вивчення нового матеріалу чи його закріплення. Учитель велику увагу приділя­є не скільки оцінюванню обсягу матеріалу, що залишається в пам'яті, скільки вмінню його аналізувати, узагальнювати, використо­вувати в нестандартній ситуації, умінню самостійно добувати знання, вести пошукову-дослідницьку роботу.

ЧИТАТИ ДАЛІ /СКАЧАТИ

 

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни