План роботи творчої майстерні на 2017 рік
«Використання ІКТ в умовах спеціальної школи-інтернату»
Основні завдання творчої групи: дослідження умов формування інформаційної компетентності педагогів спеціальних шкіл-інтернатів, створення методичного забезпечення щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в корекційно-педагогічний процес; розробка методичних рекомендацій щодо реалізації моніторингу якості освітніх послуг засобами ІКТ.
Мета: вивчення позитивного педагогічного досвіду, який висвітлює оптимальні шляхи формування і розвитку інформаційної компетентності педагогів спеціальних шкіл-інтернатів.
Очікувані результати роботи групи:
- створення умов для підвищення рівня інформаційної компетентності учасників НВП спеціальних шкіл-інтернатів області;
- впровадження позитивного педагогічного досвіду з використання інформаційно-комунікаційних технологій в методичну роботу шкіл області;
- створення добірки методичних рекомендацій щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в систему моніторингу якості навчально-виховного процесу та професійної компетентності педагогів ;
- створення банку даних розробок методичних заходів, спрямованих на підвищення ІКТ – компетентності педагогів.
Засідання І
Дата: 16.03.2017 р.
Місце проведення: Краматорська СЗШІ №33
Тема: Організаційне забезпечення діяльності творчої майстерні.
Форма проведення: семінар-нарада
Теоретичний блок
1. Актуальність питання впровадження інформаційно-комукнікативних технологій в роботі з педагогічними кадрами.
Лопухіна Т.В., завідувач науково-методичного центру спеціальної та інклюзивної освіти, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Донецького облІППО, кандидат педагогічних наук
2. Проблеми і перспективи роботи з педагогічними працівниками щодо ефективного використанням ІКТ в корекційно-педагогічному процесі
Кірія А. В., заступник директора з НВР Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради
3. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів
Антоненко В. В., завідувач відділу менеджменту освіти та педагогічних інновацій Донецького облІППО
Практичний блок
1. Тренінгове заняття «Види і форми організації веб-спілкування в межах методичної роботи» Антоненко В. В.
2. Педагогічна трибуна «Результати апробації рекомендацій, розроблених учасниками творчої групи в 2016 році щодо особливостей використання ІКТ в умовах спеціального інтернатного закладу».
Члени творчої майстерні
3. Презентація проекту плану роботи творчої групи. Лопухіна Т.В.
4. Обговорення та схвалення плану роботи творчої групи на 2017 р.
Члени творчої майстерні
- . Розподіл доручень між членами групи.
Члени творчої майстерні
6. Вироблення та затвердження рекомендацій.
Засідання ІІ
Дата: 27.04.2017 р.
Місце проведення: Новгородська СЗШІ № 38
Тема: Інформаційно-комунікаційний супровід методичної роботи в умовах спеціального інтернатного закладу.
Форма проведення: круглий стіл
Теоретична частина
1. Створення інформаційного банку школи як засіб підвищення рівня ефективності управлінської діяльності.
Кабанець М.П. заступник директора з НВР Новгородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 38 Донецької обласної ради
2. Обзор інформаційних джерел з теми «Особливості впровадження інформаційно-комунікативних технологій в методичну роботу спеціальної школи-інтернату»
Щепкіна В.В., методист науково-методичного центру спеціальної та інклюзивної освіти, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Донецького облІППО
Практична частина. Обмін досвідом з питань:
1. Методичний фестиваль «Складові процесу розвитку ІКТ-компетентності педагогів-дефектологів» Члени творчої майстерні
- . Робота в динамічних групах. Складання рекомендацій з теми: «Адміністративно-методичне забезпечення підвищення рівня ІКТ-компетентності педагогів».
Члени творчої майстерні
Засідання ІІІ
Дата: 26.09.2017 р.
Місце проведення: Новожеланівська СЗШІ № 39
Тема: ІКТ як засіб підвищення ефективності процесу атестації педпрацівників.
Форма проведення: навчально-методичний семінар
Теоретична частина
1. Володіння ІКТ як показник професійно-фахової компетентності педагога-атестанта.
Щепкіна В.В., методист науково-методичного центру спеціальної та інклюзивної освіти, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Донецького облІППО
2. Мотиваційний аспект впровадження рейтингової системи моніторингу якості освіти в межах атестації педагогів (презентація досвіду роботи).
Кірія А. В., заступник директора з НВР Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради
Практична частина.
1. Майстер-клас з теми: «Створення і обробка аудіовізуальної інформації (створення відеофільму)» Педагоги Новожеланівської СЗШІ №39
Засідання ІV
Дата: 28.11.2017 р.
Місце проведення: Костянтинівська СЗШІ № 32
Тема: Створення освітнього інтернет-ресурсу.
Форма проведення: майстер-клас
Теоретична частина
1. Шкільний сайт – проблеми і перспективи.
Щепкіна В.В., методист науково-методичного центру спеціальної та інклюзивної освіти, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Донецького облІППО
2. Власний освітній сайт як засіб професійного розвитку педагога.
Кірія А. В., заступник директора з НВР Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради
Практична частина.
1. Практикум з теми: «Створення і популяризація освітнього інтернет-ресурсу» Кірія А. В., заступник директора з НВР Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради