Дефектолог-практик - Про ведення зошитів з математики
Дефектолог-практик
Вівторок, 06.12.2016, 15:08
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Про ведення зошитів з математикиМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ДОВІДКА

Про результати перевірки учнівських

зошитів з математики 5-9 класів

               Відповідно до річного плану школи у лютому 2014р перевірялися зошити учнів 5-9 класів з метою контролю за  дотриманням єдиного орфографічного режиму ведення зошитів з математики. Перевірка показала, що зовнішній вигляд зошитів задовільний. Письмові роботи перевіряються постійно і своєчасно оцінюються, але вчителі _______ несистематично працюють над  розвитком в учнів каліграфічних навичок. Частина школярів 5-9 класів – 25% (________) добре виконують вимоги щодо ведення зошитів з математики. Ці діти дотримуються вимог з розташування записів задачі та прикладів, пишуть розбірливо, розміри букв і цифр відповідають нормі. Правильно відтворюють форму цифр, великих і малих рукописних букв, правильно поєднують їх у слові, розташовують слово в клітинах сітки зошита. Дотримуються полів, акуратно креслять геометричні фігури.                  

                 Вчителі _______ практикують систематичне проведення різних видів математичних диктантів. В класних і домашніх роботах простежується диференціація навчальної діяльності (робота за картками, різнорівневі завдання тощо). Але немає систематичності проведення роботи над помилками в 5 класі (___). Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.

                Проте 18% учнів 5-9 класів (_______________) записи в зошитах ведуть не  охайно. Ці школярі не виконують орфографічного режиму щодо ведення зошитів. Діти не оволоділи певною мірою графічними навичками: цифри пишуть неправильної форми, неоднаковий нахил письма, не додержуються норм розташування записів. Це свідчить про недостатність  роботи з удосконалення каліграфії із слабкими дітьми.


З метою поліпшення графічних навичок та рівня навченості учнів 5-9 класів з математики необхідно:

1. Вчителям _________:

       1.1. Вимогливіше оцінювати каліграфію учнів під час перевірки письмових робіт.

       1.2. Учням, які не дотримуються єдиного орфографічного режиму вводити в зміст домашнього   

              завдання вправи на каліграфічне письмо цифр.

       1.3. Забезпечити систематичність проведення робіт над помилками у 5 класі.

       1.4. Систематично проводити роботу на уроках з попередження помилок, які діти роблять   

              через неуважність.

       1.5. З метою мотивації учнів до правильного оформлення робіт створювати ситуації успіху.

 Заст. директора з НВР                                                                    

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді освіти осіб з особливими потребами
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни