ДОВІДКА
Про результати
перевірки учнівських
зошитів з
математики 5-9 класів
Відповідно до річного плану школи у лютому
2014р перевірялися зошити учнів 5-9 класів з метою контролю за дотриманням єдиного орфографічного режиму ведення
зошитів з математики. Перевірка показала, що зовнішній вигляд зошитів
задовільний. Письмові роботи перевіряються постійно і своєчасно оцінюються, але
вчителі _______ несистематично працюють над розвитком в учнів каліграфічних навичок.
Частина школярів 5-9 класів – 25% (________) добре виконують вимоги щодо ведення зошитів з математики. Ці діти
дотримуються вимог з розташування записів задачі та прикладів, пишуть
розбірливо, розміри букв і цифр відповідають нормі. Правильно відтворюють форму
цифр, великих і малих рукописних букв, правильно поєднують їх у слові,
розташовують слово в клітинах сітки зошита. Дотримуються полів, акуратно
креслять геометричні фігури.
Вчителі _______ практикують систематичне проведення різних видів математичних
диктантів. В класних і домашніх роботах простежується диференціація навчальної
діяльності (робота за картками, різнорівневі завдання тощо). Але немає
систематичності проведення роботи над помилками в 5 класі (___).
Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.
Проте 18% учнів 5-9 класів (_______________) записи в зошитах ведуть не охайно. Ці школярі не виконують орфографічного
режиму щодо ведення зошитів. Діти не оволоділи певною мірою графічними
навичками: цифри пишуть неправильної форми, неоднаковий нахил письма, не
додержуються норм розташування записів. Це свідчить про недостатність роботи з удосконалення каліграфії із слабкими
дітьми.
З метою поліпшення графічних
навичок та рівня навченості учнів 5-9 класів з математики необхідно:
1. Вчителям _________:
1.1. Вимогливіше оцінювати каліграфію
учнів під час перевірки письмових робіт.
1.2. Учням, які не дотримуються єдиного
орфографічного режиму вводити в зміст домашнього
завдання вправи на каліграфічне
письмо цифр.
1.3. Забезпечити систематичність
проведення робіт над помилками у 5 класі.
1.4. Систематично проводити роботу на
уроках з попередження помилок, які діти роблять
через неуважність.
1.5. З метою мотивації учнів до
правильного оформлення робіт створювати ситуації успіху.
Заст. директора з НВР
|