Дефектолог-практик - Мовленнєвий матеріал щодо формування мовного аналізу і синтезу у дітей
Дефектолог-практик
Вівторок, 06.12.2016, 15:06
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Мовленнєвий матеріал щодо формування мовного аналізу і синтезу у дітейМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Мовленнєвий матеріал щодо формування мовного аналізу і синтезу у дітей з вадами психофізичного розвитку.

Послідовність запропонованих вправ у корекційному навчанні розроблена з урахуванням особливостей пізнавальної  діяльності розумово відсталих дітей та програмових вимог.

Запропонована система дозволяє педагогу під час  учбового року (або уроку, системи уроків) працювати послідовно, спочатку звук вивчається ізольовано, потім у складах, словах і т.д.

         Корекційно-педагогічна робота з молодшими школярами будувалась  за етапами, пов’язаними між собою як логічно, так і методично.

Поетапна організація пізнавальної діяльності дає можливість ефективно використовувати необхідні  засоби, прийоми, методи і форми навчання.

В роботі з   дітьми, які мають вади розумового розвитку запропонована наступна система роботи

1. Звуки і букви:

а) голосні звуки і букви, їх диференціація;

б) приголосні звуки і букви, їх диференціація.

2. Наголос у словах.

3. Тверді і м’які приголосні:

1) диференціація твердих і м’яких приголосних;

2) позначення м’якості на письмі;

4. Слово:

1) слова, назви предмета;

2) слова, дії предмета;

3) слова, ознаки предмета;

4) прийменники

5. Речення.     Читати далі >>>

счетчик посещений
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді освіти осіб з особливими потребами
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни