Мовленнєвий матеріал щодо формування мовного аналізу і
синтезу у дітей з вадами психофізичного розвитку.
Послідовність запропонованих вправ у
корекційному навчанні розроблена з урахуванням особливостей пізнавальної діяльності розумово відсталих дітей та
програмових вимог.
Запропонована система дозволяє педагогу
під час учбового року (або уроку,
системи уроків) працювати послідовно, спочатку звук вивчається ізольовано,
потім у складах, словах і т.д.
Корекційно-педагогічна робота з молодшими школярами будувалась за етапами, пов’язаними між собою як логічно,
так і методично.
Поетапна організація пізнавальної
діяльності дає можливість ефективно використовувати необхідні засоби, прийоми, методи і форми навчання.
В роботі з дітьми, які мають вади розумового розвитку
запропонована наступна система роботи
1. Звуки і букви:
а) голосні
звуки і букви, їх диференціація;
б) приголосні звуки
і букви, їх диференціація.
2. Наголос у словах.
3. Тверді і м’які приголосні:
1)
диференціація твердих і м’яких приголосних;
2) позначення
м’якості на письмі;
4. Слово:
1) слова, назви
предмета;
2) слова, дії
предмета;
3) слова,
ознаки предмета;
4) прийменники
5. Речення. Читати далі >>>
|