Мовленнєвий матеріал щодо формування мовного аналізу і синтезу у дітей з вадами психофізичного розвитку.
Послідовність запропонованих вправ у корекційному навчанні розроблена з урахуванням особливостей пізнавальної діяльності розумово відсталих дітей та програмових вимог.
Запропонована система дозволяє педагогу під час учбового року (або уроку, системи уроків) працювати послідовно, спочатку звук вивчається ізольовано, потім у складах, словах і т.д.
Корекційно-педагогічна робота з молодшими школярами будувалась за етапами, пов’язаними між собою як логічно, так і методично.
Поетапна організація пізнавальної діяльності дає можливість ефективно використовувати необхідні засоби, прийоми, методи і форми навчання.
В роботі з дітьми, які мають вади розумового розвитку запропонована наступна система роботи
1. Звуки і букви:
а) голосні звуки і букви, їх диференціація;
б) приголосні звуки і букви, їх диференціація.
2. Наголос у словах.
3. Тверді і м’які приголосні:
1) диференціація твердих і м’яких приголосних;
2) позначення м’якості на письмі;
4. Слово:
1) слова, назви предмета;
2) слова, дії предмета;
3) слова, ознаки предмета;
4) прийменники
5. Речення. Читати далі >>>