Дефектолог-практик
Вівторок, 19.03.2024, 14:48
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Круглий стіл (виступ ЗНВР)Мій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

  «Шкільний сайт як засіб організації  методичної роботи щодо формування професійної компетентності педагога-дефектолога»

(виступ Кірії А.В. на засіданні круглого столу з проблеми: «Науково-методичні засади організації та змісту освіти дітей з особливими потребами в інтернатних закладах в умовах сьогодення», яке було організовано відділом освіти осіб з особливими потребами Донецького облІППО) .

    Добрий день, шановні колеги! Рада вітати вас з початком нового навчального року. Свій виступ хочу розпочати словами американського ученого, філософа Ноберта Вінера:«Ми змінили оточення настільки радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні.» Одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасної загальноосвітньої школи є впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес. Ще у 1987 році американський  вчений Г. М. Клейман назвав навчальні заклади, які застосовують такі технології, школами майбутнього. І саме  упровадження в освіту інформаційних технологій призвело до виникнення терміну «інформаційно-освітнє середовище», що включає в себе сукупність комп’ютерних засобів та способів їх функціонування, які використовуються для реалізації навчально-виховної роботи.

Повна версія >>>

Мультимедійний супровід >>>

счетчик посещений
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни