«Шкільний сайт
як засіб організації методичної роботи
щодо формування професійної компетентності педагога-дефектолога»(виступ Кірії А.В. на засіданні круглого столу з проблеми: «Науково-методичні засади організації та змісту освіти дітей з особливими потребами в інтернатних закладах в умовах сьогодення», яке було організовано відділом освіти осіб з особливими потребами Донецького облІППО) .
Добрий день, шановні колеги! Рада вітати вас з початком нового навчального
року. Свій виступ хочу розпочати словами американського ученого, філософа Ноберта
Вінера:«Ми змінили оточення настільки радикально, що тепер повинні змінювати
себе, щоб жити в цьому новому оточенні.» Одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасної загальноосвітньої школи
є впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес. Ще у 1987 році
американський вчений Г. М. Клейман назвав
навчальні заклади, які застосовують такі технології, школами майбутнього. І
саме упровадження в освіту інформаційних
технологій призвело до виникнення терміну «інформаційно-освітнє середовище», що
включає в себе сукупність комп’ютерних засобів та способів їх функціонування,
які використовуються для реалізації навчально-виховної роботи. Повна версія >>> Мультимедійний супровід >>>
|