«Шкільний сайт як засіб організації методичної роботи щодо формування професійної компетентності педагога-дефектолога»
(виступ Кірії А.В. на засіданні круглого столу з проблеми: «Науково-методичні засади організації та змісту освіти дітей з особливими потребами в інтернатних закладах в умовах сьогодення», яке було організовано відділом освіти осіб з особливими потребами Донецького облІППО) .
Добрий день, шановні колеги! Рада вітати вас з початком нового навчального року. Свій виступ хочу розпочати словами американського ученого, філософа Ноберта Вінера:«Ми змінили оточення настільки радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні.» Одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасної загальноосвітньої школи є впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес. Ще у 1987 році американський вчений Г. М. Клейман назвав навчальні заклади, які застосовують такі технології, школами майбутнього. І саме упровадження в освіту інформаційних технологій призвело до виникнення терміну «інформаційно-освітнє середовище», що включає в себе сукупність комп’ютерних засобів та способів їх функціонування, які використовуються для реалізації навчально-виховної роботи.