Дефектолог-практик
Вівторок, 19.03.2024, 12:43
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Про адаптацію учнів 5 класуМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НАКАЗ

від  03 січня  2012 р.                                                         №­­­­­­_____

        Про стан психолого-педагогічного забезпечення

процесу адаптації учнів 5 класу до навчання у школі II ступеня

Згідно з вимогами річного плану роботи школи щодо організації навчально-виховного процесу учнів 5 класу в 2011-2012 навчальному році була проведена відповідна робота з дотримання наступності між початковою та основною школами та адаптації до навчання учнів 5-х класів.

Протягом І семестру 2011-2012 навчального року педагогічний колектив школи-інтернату працював над вирішенням дидактичної проблеми щодо адаптації учнів 5 класу до навчання у основній школі. Для попередження можливих негативних явищ на даному етапі розвитку особистості школяра з вадами розумового розвитку, виявлення труднощів адаптації психологічною службою школи проведено спеціальне психологічне дослідження. Мета даного дослідження полягала у виявленні потенційної «групи ризику», тобто дітей, чиє подальше навчання та виховання пов'язані із суттєвими труднощами (діти з емоційними розладами, порушеннями поведінки, зниженням рівня навчальних досягнень), через дослідження таких адаптаційних процесів:

·      процес міжособистісної взаємоадаптації між окремими членами класного колективу, між колективом і педагогами;

·      процес реадаптації раніше сформованих і переадаптації актуалізованих міжособистісних контактів учнів у змінених, оновлених обставинах навчання;

·      внутрішні процеси самопристосування учнів у змінених умовах шкільного життя.

Дослідження проводилося протягом жовтня-грудня 2011 року. Обстеженню підлягали учні 5 класу (класний керівник -  _____) Загальна кількість респондентів склала ___ осіб. Із них: дівчаток - _, хлопчиків - _ осіб.

У результаті дослідження виявлено _ учнів (_____) з високим рівнем тривожності і труднощами у соціально-психологічній адаптації (це становить _% від загальної кількості досліджуваних). За результатами дослідження розроблені рекомендації класному керівнику, учителям і вихователям, батькам щодо індивідуального підходу до  дезадаптованої дитини відповідно до причин труднощів адаптації. Для учня з високим рівнем тривожності організовано індивідуальну корекційну роботу щодо емоційної регуляції тривожності. Такі заняття заплановані на січень-лютий 2012 року (6-7 занять).

Крім того, з метою оптимізації процесу адаптації, уникнення деформації формування особистості та попередження утрати контакту з дітьми, психологічною службою проводиться психологічна просвіта батьків і педагогів (індивідуальні консультування, тренінги, психолого-педагогічні консиліуми).

Вивчаючи стан адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі, членами шкільної ПМПК було відвідано ряд уроків та виховних заходів, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, проаналізовано навчальні досягнення учнів за результатами І семестру в порівнянні з вхідним контролем вересня 2011 р.... СКАЧАТИ>>>

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни