МАТЕРІАЛИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НВР СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
«Використання ІКТ в умовах спеціальної школи-інтернату»
Основні завдання творчої групи: дослідження умов формування інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу спеціальних шкіл-інтернатів, створення програмно-методичного забезпечення щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в корекційно-педагогічний процес; розробка методичних рекомендацій щодо особливостей викладання інформатики для учнів з вадами психофізичного розвитку на різних етапах навчання.
Мета: опрацювання теоретичного матеріалу щодо особливостей використання ІКТ в умовах спеціальних інтернат них закладах; ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання; визначення оптимальних шляхів формування і розвитку інформаційної компетентності учасників корекційно-педагогічного процесу.
Очікувані результати роботи групи:
- створення умов для підвищення рівня інформаційної компетентності учасників НВП спеціальних шкіл-інтернатів області;
- впровадження позитивного педагогічного досвіду з використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботу шкіл області;
- створення добірки методичних рекомендацій впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в корекційно-педагогічний процес;
- створення банку даних розробок уроків і корекційно-виховних заходів з використанням ІКТ.
Мультимедійна презентація з теми: "Інформатизація корекційно-педагогічного процесу як механізм стійкого інноваційного розвитку спеціальної школи-інтернату" (з досвіду роботи Костянтинівської СЗШІ № 32).
Рекомендації щодо підвищення ефективності управління корекційно-педагогічним процесом та організації роботи з впровадження і розвитку комп’ютерно зорієнтованого навчального-виховного середовища у школі-інтернаті.
Виступи та мультимедійні презентації з теми: "Моніторинг ІКТ-компетентності педагогічних працівників".
Рекомендації з питань:
Додатки
|