Дефектолог-практик - Підсумки за І семестр
Дефектолог-практик
Вівторок, 06.12.2016, 15:04
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Підсумки за І семестрМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Про підсумки роботи за  І семестр

2011/2012 навчального року

           Відповідно до річного плану роботи школи протягом І семестру поточного навчального року адміністрацією школи контролювалися такі питання:_________________

       Результати вказаного внутрішньошкільного контролю свідчать про добру  обізнаність педагогів щодо змісту навчальних програм та вимог до освітньої під­готовки школярів на різних етапах вивчення матеріалу, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

        У ході контролю встановлено, що всі класні кімнати забезпечені на 85-90% обладнанням (навчально-наочними посібниками,ТЗН) відповідно  «Базового переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (класів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» (наказ МОН № 289 від 11.04.2006) та санітарно - гігієнічним нормам. Вчителі постійно дбають про створення належного методично-технічного  комплексу, що сприяє підвищенню рівня пізнавальної активності учнів.

      На початок  І семестру 2011-2012 навчального року у школі – інтернаті навчалося  ___ учнів, протягом  семестру вибуло _ учнів: ______; прибуло _ учнів:_____. Таким чином  на кінець І семестру 2011-2012 н. р. число учнів становить ______ осіб.          

      Аналіз стану відвідування занять учнями за перше півріччя 2011-2012 н.р. показав, що на початок семестру всі учні своєчасно приступили до навчання, але  __ % учнів часто пропускали заняття без поважної причини  (______). Протягом вказаного періоду педагоги неодноразово відвідували родини  учнів, було проведено раду з профілактики правопорушень за участю батьків даних школярів. На кінець семестру стан відвідування покращився: _____% вихованців регулярно і  своєчасно відвідували школу.

      Протягом І семестру 2011-2012 н.р. вчителями школи-інтернату систематично ведеться моніторинг рівня навчальних досягнень учнів. Результати моніторингу дозволили відстежити ефективність корекційно-педагогічного процесу протягом семестру з кожного навчального предмета...... СКАЧАТИ>>>

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді освіти осіб з особливими потребами
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни