Дефектолог-практик - Про методичну роботу
Дефектолог-практик
Вівторок, 06.12.2016, 15:05
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Про методичну роботуМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НАКАЗ №_____

від  _____________р.                                        

 

Про організацію та проведення

 методичної роботи у школі в  2011-2012 н.р.

        Методична робота педагогічних працівників школи – інтернату є невід’ємною складовою загальної діяльності  щодо виконання місії спеціального навчального закладу, сутність якої полягає в створенні оптимальних умов для реабілітації, навчання та виховання кожного учня, розвитку його розумового потенціалу та полегшення подальшої соціальної адаптації.

        Основними напрямками  в організації методичної роботи в школі є:

·         створення умов для самоосвітньої роботи педагогів;

·         допомога в організації різних форм методичної роботи;

·         організація методичної допомоги молодим учителям;

·         підтримка педагогів, які займаються дослідницько-прикладною та експериментальною роботою;

·         пропагування перспективного педагогічного досвіду навчально-виховної роботи.

    Методична робота в школі-інтернаті диференційована, враховано рівні методичної майстерності кожного педагога.

     Вся методична робота навчального закладу в 2010-2011 н.р. концентрувалася навколо методичної проблеми "Компетентісно орієнтований підхід у корекційно – педагогічному процесі”, план  якої був спрямований на творчу діяльність педагогів через реалізацію методичних проектів.

     В рамках реалізації обласного програмно-цільового проекту «Проектування та науково-методичне забезпечення компетентнісно спрямованої спеціальної освіти осіб з обмеженими можливостями здоров'я» пріоритетним напрямком в методичній роботі школи-інтернату обрано формування готовності кожного педагога до впровадження сучасних інноваційних технологій, науково-дослідницької та експериментальної роботи.

В школі працювало 4 методичних об’єднання:

·         МО  вчителів старших класів;

·         МО  вчителів початкових класів;

·         МО  вчителів трудового навчання;

·         МО  вихователів для 1-9 кл.

        Результати роботи цих груп: методичні рекомендації щодо впровадження сучасних педагогічних технологій, форм роботи спрямованих на розвиток  здорового способу життя учнів,  формування мотивації навчання в умовах допоміжної школи. Методичні об’єднання проходили у формі круглого столу, ділової гри, тренінгу, презентації тощо. На засіданнях методичних об’єднань вчителів і вихователів були заслухані питання, які сприяли підвищенню рівня психолого-педагогічної підготовки та фахової майстерності кожного члена педагогічного колективу.

          На початку року проводилось анкетування педагогічних працівників, що дало змогу скласти діагностичну картку школи. Вівся облік зайнятості педагогічного колективу в різних формах методичної роботи. Вчителі і вихователі проводили відкриті уроки і виховні заходи: _____________ Уроки та виховні заходи цих педагогів отримали добру оцінку та  довели, що саме проведення нестандартних уроків сприяє активізації пізнавальної діяльності розумово відсталих учнів. 80 % педагогів школи-інтернату виступали з рефератами, робили доповіді, з питань навчання та виховання дітей з психофізичними вадами розвитку.

               Був проведений методичний тиждень для вчителів і вихователів з теми «Впровадження в педагогічний процес проектних технологій» під час якого пройшли педагогічні читання з теми „ Інноваційний пошук вчителя” , вчителі і вихователі прийняли участь у виставці напрацьованого матеріалу з теми „Вернісаж методичних ідей” та „Самоосвіта сучасного педагога”. Вся ця робота сприяла підвищенню методичної культури  вчителів. Протягом року працювала «Школа сучасного педагога», мета якої -  навчити педагогів користуватися персональним комп’ютером для подальшого використання його у педагогічній діяльності.  Протягом навчального року 80% педагогів мають  навички працювати в програмах Microsoft Office Word 2003, Microsoft  Office Power  Point 2003. 

      Протягом 2010-2011 н.р. педагоги школи працювали над методичною темою «Впровадження методу проектів в допоміжній школі-інтернаті», розробка даного питання спонукало педпрацівників до створення навчальних проектів з різних предметів.

       В ході моніторингу динаміки педагогічної майстерності вивчалися питання реалізації особистих творчих планів, проводилося сумісне коректування самоосвітньої діяльності педагогів відповідно завдань освітньої галузі. Створено сприятливий мікроклімат для професійного зростання педагогів, в чому важлива роль належала психологічній підтримці методичної роботи. Протягом навчального року були проведені:

·   «Фестиваль відкритих уроків( виховних заходів)» ( жовтень – квітень), де всі педагоги  провели уроки (виховні заходи) майстерності, а спеціалісти набували досвіду, відпрацьовували власні методи, прийоми.

·   Виставка педагогічних надбань (березень) , де вчителі і вихователі презентували свій педагогічний досвід (наочність, опис досвіду, добірки видів роботи тощо).

·   Конкурс  «Кращій педагог інтернатного закладу» (жовтень – грудень), де беруть участь представники від методичних об'єднань. Метою проведення вказаного конкурсу є виявлення перспективного педагогічного досвіду в межах школи.

      Слід відмітити активну участь в методичній роботі школи наступних педагогів:_______

         В результаті проведення системи  методичних заходів з розвитку  творчих можливостей педагогів було поповнено банк перспективного педагогічного досвіду методичними доробками ________

            Педагоги колективу володіють сучасними методами роботи та знанням психологічних основ корекційно-педагогічної діяльності. Більш 60% педагогічного колективу мають досвід інноваційної діяльності. Щорічно вчителі підвищують педагогічну майстерність і професійний рівень, що забезпечує достатню результативність навчально – виховної роботи.

          Позитивним результатом внутрішньошкільної методичної роботи стала участь представників школи-інтернату в регіональних масових методичних заходах, а саме: _____

        Однак методична робота у школі потребує значного покращення: 15% педагогів школи не використовують комп’ютерні технології у власній професіональній діяльності. Тільки 35% вчителів і 9% вихователів впроваджують адаптований метод проектів в свою педагогічну роботу. Значна частина педагогів школи-інтернату не завжди можуть дати об’єктивний аналіз своєї діяльності.

       На підставі вищесказаного, з метою створення умов для максимально повного корекційно-розвиткового впливу на особистість кожної дитини, подальшого вдосконалення роботи з педагогічними працівниками школи, підвищення рівня методичної роботи

      НАКАЗУЮ:

  1. Внутрішньошкільну методичну роботу протягом 2010-2011 н.р. вважати результативною.
  2. Заходи з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників школи-інтернату вважати виконаними.
  3. Відзначити активну методичну діяльність наступних педагогів: _____________
  4. У 2011-2012 н.р. розпочати  роботу над методичною проблемою «Розвиток та формування

соціально компетентної особистості вихованця школи-інтернату» та методичною темою «Впровадження методу проектів в допоміжній школі-інтернаті».

  1. На  основі аналізу діагностичних анкет учителів затвердити мережу методичної роботи на 2011-2012 навчальний рік:

            - МО вчителів початкових класів (керівник.);

            - МО вчителів старших класів (керівник

            - МО вчителів трудового навчання ( керівник

            - МО вихователів  (керівник Пащенко

     6.   Затвердити склад методичної ради школи:

           Голова: заступник директора з НВР_____        

           Члени: заступник директора з ВР –

                       керівники МО педагогів школи –

                                Пащенко О.А.; практичний психолог –;

                              бібліотекар  - 

              7.    Методичній раді школи:

                    7.1.   Розпочати планування методичної роботи на 2011-2012 н.р.

                                                                                         Від  29.08.2011р.

                    7.2.    Плануючи роботу на 2011-2012н.р., звернути увагу на її практичну   спрямованість.                                   

                    7.3.    Використовувати сучасні форми роботи (конференція, круглий стіл, семінар,

                              ділова гра, тренінг  та інші).                                Протягом навчального року

                    7.4.    Діяльність методичної служби спрямувати на впровадження нових  технологій, методів,   

                             форм організації корекційно-педагогічного процесу, зокрема  ідей компетентнісно   

                             орієнтованого навчання і виховання шляхом проектування змісту, методики на   

                             принципах індивідуалізації та диференціації.

                                                                                                               Протягом навчального року

            8.    Заступнику директора з НВР _________:

                   8.1.  Скоординувати роботу з педагогічними кадрами школи-інтернату на 2011-2012 н.р. з

                           урахуванням позитивного досвіду та рекомендацій теорії і практики сучасної педагогічної 

                           науки.                                                                        Протягом навчального року

                   8.2.  Урізноманітнити спектр форм, методів, зосабів, технологій методичної роботи з           

                           професійної адаптації молодих спеціалістів та малодосвідчених педагогів.

                                                                                                              Протягом навчального року

           9.      Продовжити роботу «Школи молодого вчителя», «Школи сучасного  

           педагога» (керівник _______).                                                   Постійно

          10.     Продовжити роботу психолого-педагогічного семінару з  проблемних

                    питань школи. (керівник ________)                               Постійно

          11.     У 2011-2012 н.р провести епізодичні методичні заходи з педагогами:

                   11.1.   Творчі звіти педагогів, які атестуються.

                   11.2.   Предметні тижні: природознавства, фізичної культури, трудового навчання.

12.    12. Педагогічним працівникам систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти,  

                  професіоналізму, удосконаленням педагогічно\ техніки й технологій.

 13.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді освіти осіб з особливими потребами
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни