Презентація за темою " Практика спільного викладання в інклюзивному класі" СКАЧАТЬ
Спільне викладання – це така організація освітнього процесу в класі, коли два чи більше спеціаліста спільно проводять викладання у різноманітній групі учнів (серед яких є діти з особливими освітніми потребами) в єдиному фізичному просторі (класі). Спільне викладання передбачає участь двох або більше педагогічних працівників, які спільно викладають навчальний матеріал є рівноправними у процесі навчання.
Переваги спільного викладання
- Обмін методами викладання сприяє підвищенню рівня педагогічної майстерності обох учителів.
- Присутність на уроці двох учителів означає, щоб більше дітей можуть отримати індивідуальну допомогу, це також допомагає підтримувати дисципліну у класі.
- «Слабкі» учні, для яких надання спеціальних послуг не передбачається, можуть отримувати спеціалізовану допомогу від корекційного педагога.
- У разі відсутності одного з педагогів запланований урок усе одно відбудеться, і немає потреби замінювати його іншим.
- Корекційний педагог краще оволодіває матеріалом навчальних дисциплін і завдяки цьому може більш ефективно будувати свою роботу з учнями під час спеціальних занять.
- Корекційний педагог збагачує свій методичний запас за рахунок спеціальних навчальних стратегій і в подальшому застосовує їх у самостійній роботі на інших уроках.