НАКАЗ
«____» ______________ 20__ р. №_________
Про стан викладання
та рівень навчальних досягнень
учнів __ класів з математики
На виконання плану роботи школи-інтернату на _______ навчальний рік в період з ______ по _________ вивчався стан викладання математики в __ класах, рівень дотримання психолого-педагогічних вимог до уроку, відповідність рівня навчальних досягнень учнів програмним вимогам. У ході вивчення адміністрацією школи було відвідано та проаналізовано ___ уроків з тем: ____________, проведено тестування учнів __ класів, вивчено стан матеріально-технічного забезпечення викладання предмета, проведено співбесіди з учителем, вивчено учительську та учнівську документацію.
Навчання учнів з предмета проводиться на базі кабінету, який на 80% забезпечений наочними посібниками, дидактичним матеріалом, комп'ютером. Це значно допомагає вчительці у підвищенні інтенсивності уроку та підготовці до нього.
Математику в __ класах викладає вчителька ______, має ____ роки педагогічного стажу, першу кваліфікаційну категорію.
Вивчення математики здійснюється із залученням практичного досвіду учнів і прикладів з довкілля, особливо в процесі вивчення геометричного матеріалу. Вивчення геометричних фігур проводиться з використанням наочних ілюстрацій, прикладів із довкілля, життєвого досвіду учнів. Використання міжпредметних зв'язків (особливо з природознавством, соціально-побутовим орієнтацією, трудовим навчанням) сприяє забезпеченню прикладної спрямованості навчання математики. А встановлення тісних, взаємовигідних зв'язків між математикою та основами інформатики — застосування комп'ютерів для проведення практичних занять, інформаційного забезпечення, візуального інтерпретування математичної діяльності – дає змогу більш практично підготувати учнів до життя в інформаційному суспільстві.
Належне місце у навчально-виховному процесі з математики посідає тематичний контроль. За кожною темою учні виконують тематичну контрольну роботу чи завдання тесту. Учителькою розроблено різнорівневі завдання віповідно індивідуальних особливостей розвитку учнів, до вимог навчальних програм та кри¬теріїв оцінювання навчальних досягнень школярів.
Згідно з існуючими вимогами в учнів є необхідна кількість робочих зошитів та для тематичних оцінювань. Певна увага приділяється зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Слід відмітити кращі зошити учнів ___ класу – ___________. Але такі учні як ___________ не дотримуються вимог ведення зошиту, зошити цих учнів неохайні, домашні і класні роботи оформлені з великою кількістю некоректних закреслень. Аналіз робочих зошитів засвідчує, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам навчальних програм. Здійснюється індивідуальний та диференційований підхід до робіт школярів. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого матеріалу в класі. Учителька регулярно перевіряє зошити і один раз на місяць виставляє оцінки за їх ведення у класні журнали.
Спостереження за роботою учнів на уроках, проведені опитування та контрольні роботи засвідчили, що учнями _ класів програмовий матеріал з математики в основному засвоюється на рівні стандартів (табл.).
Поелементний аналіз написання контрольних робіт засвідчив, що із запропонованими контрольними роботами у _ класах із __ учня, при 100% відвідуванні, на достатньому рівні впоралося __%. Найкраще виконав завдання учень __ класу – ______, найгірше - ___ учня (_______). _____% учнів __ класів продемонстрували стійкі знання: повністю сформовані знання про числа в межах 1000000 та дії над ними, вміння розв'язувати прості і складні арифметичні задачі на різницеві і кратні порівняння. Решта учнів виконують вказані операції з помилками, тому користуються допомогою вчителя або зразком.
Отже, як видно з наведеної таблиці, середній бал з математики в учнів __ класів (за ____) — __ балів. Аналіз результатів навчальних досягнень школярів дає змогу зробити висновки, що учні засвоїли навчальний матеріал на належному рiвнi, виконали необхідний обсяг практичних робіт та підтвердили свої знання з тем та розділів програми при проведенні тематичного контролю.
Виявлені недоліки, прогалини у рівні навчальних досягнень учнів обумовлені в основному неналежною увагою до роботи з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень, особливо - _______.
На підставі вищезазначеного та з метою усунення недоліків
НАКАЗУЮ:
1. Вважати стан викладання математики в __ класах задовільним.
2. З метою розвитку навчальних здібностей школярів, які мають низький рівень навчальних досягнень, формування в них прагнення до вивчання математики учителю ________ : налагодити диференційовану роботу на уроках з різними за підготовкою категоріями учнів, ширше практикувати групові, парні, бригадні форми роботи.
Протягом _________ 20___ р.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи _________ у керівнику методичного об'єднання вчителів старших класів __________: організувати розробку системи заходів щодо активізації роботи з учнями які мають початковий рівень навчальних досягнень та надання допомоги школярам із низьким рівнем навчальних досягнень.
До ____20___р.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи ________
Директор школи__________________
З наказом ознайомлені: