Н А К А З
Про результати перевірки учнівських
зошитів з української мови 2-4 класів
Згідно з планом внутрішньо шкільного контролю за навчально-виховним процесом та роботою зі шкільною документацією адміністрацією школи-інтернату у лютому 2014 року було проведено перевірку роботи вчителів _________ із зошитами учнів 2-4 класів.
Основними завданнями перевірки було виявити якість ведення учнівських зошитів та ефективність роботи вчителів із підвищення орфографічної пильності учнів. У ході перевірки було переглянуто ____ зошитів з української мови учнів 2-4-х класів.
У результаті перевірки було встановлено, що згідно з чинною Інструкцією з ведення зошитів з української мови (лист МОН №1/9-529 від 27.12.2000р.) в учнів вказаних класів в наявності по два робочих зошити. Крім того, у кожного учня є зошит для контрольних робіт. Всі зошити обгорнуті в обкладинки шкільного зразка та зберігаються в класних кімнатах.
Перевірка показала, що вказані вище вчителі перевіряють зошити систематично. У цілому стан перевірки зошитів на задовільному рівні. Можна зробити висновок, що вчителі практикують різні види робіт: письмо під диктовку, по пам’яті, вибіркові, зорові та попереджувальні диктанти, різного роду списування; творчі, самостійні роботи. Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.
Слід відмітити зразкові зошити учнів: _______________________
В більшості зошитів учнів 2-4 класів єдиний орфографічний режим дотримано. Усі зошити підписані правильно. Простежується систематична робота зі школярами над їхньою каліграфією: прописують зразки букв, з’єднання букв, слів у зошитах учнів. Але види роботи одноманітні, носять формальний характер. За результатами попередніх класних й домашніх робіт регулярно проводиться робота над помилками. Але виявлено ряд помилок, які учителі _________ не помітили і не врахували під час роботи над помилками і оцінюванні роботи.
Зміст класних й домашніх робіт відповідає програмам з української мови. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого в класі.
Аналіз зошитів з української мови в 2-4 класах показав, що вчителі ________ приділяють належн увагу індивідуальній роботі з кожним учнем. Проте треба звернути увагу на естетику ведення зошитів, каліграфію учнів: __________.
Результати перевірки робочих зошитів дозволяють зробити висновок про те, що існуюча система письмових робіт (домашніх та класних) не завжди є досконалою.
Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1. З метою підвищення естетичного рівня ведення зошитів і поліпшення якості каліграфічних навичок учнів 2-4 класів учителям ________.:
1.1 Використовувати сучасні засоби і методи формування каліграфічного письма та попередження дисграфії. Постійно.
1.2 Не допускати пропусків помилок, які зробили учні. Постійно.
2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ________
2.1. Провести методичну нараду з учителями 2-4 класів «Вимоги до ведення учнівського зошиту». До ___ __ 2014 р.
2.2. Повторно провести вибіркову перевірку зошитів в учнів 2-4 класів з 14 по 18 квітня 2014р.
3. Керівнику методичного об'єднання вчителів початкових класів _________провести методичний круглий стіл «Сучасні шляхи формування і розвитку навичок каліграфічного письма молодшого школяра з вадами розумового розвитку»
4. Вчителю-логопеду ______провести лекторій для педагогів 2-4 класів «Види роботи щодо попередження дисграфії у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку»
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи _______
Директор