Дефектолог-практик
П`ятниця, 22.11.2024, 23:24
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Про ведення зошитів з укр. мовиМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Н А К А З

Про результати перевірки учнівських

зошитів з української мови 2-4 класів

      Згідно з планом внутрішньо шкільного контролю за навчально-виховним процесом та роботою зі шкільною документацією адміністрацією школи-інтернату у лютому 2014 року було проведено перевірку роботи вчителів _________ із зошитами учнів 2-4 класів.

      Основними завданнями перевірки було виявити якість ведення учнівських зошитів та ефективність роботи вчителів із підвищення орфографічної пильності учнів. У ході перевірки було переглянуто ____ зошитів з української мови учнів 2-4-х класів.

      У результаті перевірки було встановлено, що згідно з чинною Інструкцією з ведення зошитів з української мови (лист МОН №1/9-529 від 27.12.2000р.) в учнів вказаних класів в наявності по два робочих зошити. Крім того, у кожного учня є зошит для контрольних робіт. Всі зошити обгорнуті в обкладинки шкільного зразка та зберігаються в класних кімнатах.

       Перевірка показала, що вказані вище вчителі перевіряють зошити систематично. У цілому стан перевірки зошитів на задовільному рівні. Можна зробити висновок, що вчителі практикують різні види робіт: письмо під диктовку, по пам’яті, вибіркові, зорові та попереджувальні диктанти, різного роду списування; творчі, самостійні роботи. Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.

      Слід відмітити зразкові зошити учнів: _______________________

       В більшості зошитів учнів 2-4 класів єдиний орфографічний режим дотримано. Усі зошити підписані правильно. Простежується систематична робота зі школярами над їхньою каліграфією: прописують зразки букв, з’єднання букв, слів у зошитах учнів. Але види роботи одноманітні, носять формальний характер. За результатами попередніх класних й домашніх робіт регулярно проводиться робота над помилками. Але виявлено ряд помилок, які учителі _________ не помітили  і не врахували під час роботи над помилками і оцінюванні роботи.

       Зміст класних й домашніх робіт відповідає програмам з української мови. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності  відповідають змісту вивченого в класі.

      Аналіз зошитів з української мови в 2-4 класах показав, що вчителі ________ приділяють належн увагу індивідуальній роботі з кожним учнем. Проте треба звернути увагу на естетику ведення зошитів, каліграфію учнів: __________.

     Результати перевірки робочих зошитів дозволяють зробити висновок про те, що існуюча система письмових робіт (домашніх та класних) не завжди є досконалою.

    Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1.      З метою підвищення естетичного рівня ведення зошитів і поліпшення якості каліграфічних навичок учнів 2-4 класів учителям ________.:

1.1 Використовувати сучасні засоби і методи формування каліграфічного письма та попередження дисграфії.                                                                    Постійно.

1.2  Не допускати пропусків помилок, які зробили учні.                Постійно.

2.      Заступнику директора з навчально-виховної роботи ________

2.1. Провести методичну нараду з учителями 2-4 класів «Вимоги до ведення учнівського зошиту».                                                                                          До ___ __ 2014 р.                              

2.2. Повторно провести вибіркову перевірку зошитів в учнів 2-4 класів з 14 по 18 квітня 2014р.

3. Керівнику методичного об'єднання вчителів початкових класів _________провести методичний круглий стіл «Сучасні шляхи формування і розвитку навичок каліграфічного письма молодшого школяра з вадами розумового розвитку»

4. Вчителю-логопеду  ______провести лекторій для педагогів 2-4 класів «Види роботи щодо попередження дисграфії у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку»

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  _______

 

Директор
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни