Н А К А З
Про результати
перевірки учнівських
зошитів з
української мови 2-4 класів
Згідно з
планом внутрішньо шкільного контролю за навчально-виховним процесом та роботою
зі шкільною документацією адміністрацією школи-інтернату у лютому 2014 року
було проведено перевірку роботи вчителів _________ із зошитами учнів 2-4
класів.
Основними
завданнями перевірки було виявити якість ведення учнівських зошитів та
ефективність роботи вчителів із підвищення орфографічної пильності учнів. У
ході перевірки було переглянуто ____ зошитів з української мови учнів 2-4-х
класів.
У результаті
перевірки було встановлено, що згідно з чинною Інструкцією з ведення зошитів з
української мови (лист МОН №1/9-529 від 27.12.2000р.) в учнів вказаних класів в
наявності по два робочих зошити. Крім того, у кожного учня є зошит для
контрольних робіт. Всі зошити обгорнуті в обкладинки шкільного зразка та зберігаються
в класних кімнатах.
Перевірка
показала, що вказані вище вчителі перевіряють зошити систематично. У цілому
стан перевірки зошитів на задовільному рівні. Можна зробити висновок, що
вчителі практикують різні види робіт: письмо під диктовку, по пам’яті,
вибіркові, зорові та попереджувальні диктанти, різного роду списування; творчі,
самостійні роботи. Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.
Слід
відмітити зразкові зошити учнів: _______________________
В більшості
зошитів учнів 2-4 класів єдиний орфографічний режим дотримано. Усі зошити підписані
правильно. Простежується систематична робота зі школярами над їхньою
каліграфією: прописують зразки букв, з’єднання букв, слів у зошитах учнів. Але
види роботи одноманітні, носять формальний характер. За результатами попередніх
класних й домашніх робіт регулярно проводиться робота над помилками. Але
виявлено ряд помилок, які учителі _________ не
помітили і не врахували під час роботи
над помилками і оцінюванні роботи.
Зміст класних
й домашніх робіт відповідає програмам з української мови. Обсяг і характер
домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого в класі.
Аналіз зошитів з української мови в 2-4 класах
показав, що вчителі ________ приділяють належн увагу індивідуальній роботі з
кожним учнем. Проте треба звернути увагу на естетику ведення зошитів,
каліграфію учнів: __________.
Результати
перевірки робочих зошитів дозволяють зробити висновок про те, що існуюча
система письмових робіт (домашніх та класних) не завжди є досконалою.
Виходячи з
вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1.
З метою підвищення естетичного рівня ведення зошитів і поліпшення
якості каліграфічних навичок учнів 2-4 класів учителям ________.:
1.1 Використовувати сучасні засоби і методи формування
каліграфічного письма та попередження дисграфії. Постійно.
1.2 Не допускати
пропусків помилок, які зробили учні. Постійно.
2.
Заступнику директора з навчально-виховної роботи ________
2.1. Провести методичну нараду з
учителями 2-4 класів «Вимоги до ведення учнівського зошиту». До ___ __ 2014 р.
2.2. Повторно провести вибіркову
перевірку зошитів в учнів 2-4 класів з 14 по 18 квітня 2014р.
3. Керівнику методичного об'єднання вчителів початкових
класів _________провести методичний круглий стіл «Сучасні шляхи формування і
розвитку навичок каліграфічного письма молодшого школяра з вадами розумового
розвитку»
4. Вчителю-логопеду
______провести лекторій для педагогів 2-4 класів «Види роботи щодо
попередження дисграфії у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку»
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на
заступника директора з навчально-виховної роботи _______
Директор
|