Дефектолог-практик - Читання
Дефектолог-практик
Вівторок, 06.12.2016, 15:09
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна ЧитанняМій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НАКАЗ

  від __  ______ ____ р. № _____

Про  рівень навчальних досягнень

учнів ________ класів з читання

 

Відповідно до плану роботи школи-інтернату на ______ навчальний рік у період з __ по ___ листопада  20__ року вивчено питання про рівень навчальних досягнень учнів ________ класів з читання. У процесі роботи проведено усне опитування учнів з вивченого матеріалу, здійснено індивідуальну перевірку навичок читання вголос, аналіз моніторингу навчальних досягнень тематичного оцінювання за _____  ____ року. Це дало змогу одержати об’єктивну характеристику навчальним досягненням учнів з читання та внести певні корективи у систему викладання предмета.

Предмет викладають вчителі: ______

Проведені опитування та  результати тематичного оцінювання засвідчили, що учнями _______ класів програмовий матеріал з читання засвоюється на рівні стандартів  (табл.).

Клас

Кількість обстежених учнів

Рівень засвоєння програмового матеріалу (кіл-ть учнів)

Рівень сформованості навичок читання  вголос (кіл-ть учнів)

Дост.

Серед.

Почат.

Елем.

Дост.

Серед.

Почат.

Елем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Аналіз рівня засвоєння учнями програмового матеріалу та сформованості  навичок читання вголос показали, що із __уч­нів, охоплених перевіркою, на достатньому рівні справилися із зав­даннями (__%), середньому — (__%), початковому — (__%). Найкращий якісний показник у __ класах. Найкращі результати показали такі учні: ___.

Поряд з цим __% перевірених школярів засвоїли програмний ма­теріал без достатнього усвідомлення суті прочитаних текстів: не вміють виділяти го­ловне, переказувати прочитане, відповідати на питання за текстом. У __% перевірених школярів вказаних класів не­достатньо сформовані основні  практичні уміння і навички з читання вголос: цілими словами, дотримання логічних пауз та  інтонації закінчення речення згідно розділових знаків. Найнижчі показники рівня засвоєння програмового матеріалу та сформованості навичок читання виявлено в учнів: ___ (__ кл.), __(_ кл.). Низький рівень навчальних досягнень  цих школярів пояснюється особливостями їх психофізичного розвитку: недостатньо розвинені словесно-логічне мислення, сенсорна увага; просторова уява, зорова та словесно-логічна пам'ять та інші психічні процеси. Учні __ класу – _______ прибули до школи-інтернату 01.09.___ року і навчаються за індивідуальним планом тому, що на вказаний момент взагалі не вміли читати. Зараз ці діти вивчили по ___букв, вміють читати склади і прості слова з цими буквами, що свідчить про позитивну динаміку в навчально-корекційній роботі.

Узагальнені результати перевірки свідчать про належний рівень навчальних досягнень учнів ___ класів з читання, але наявність певного відсотка школярів з низьким рівнем сформованості навичок читання вказують на потребу  у вдосконаленні роботи педагогів.

Виходячи з вищенаведеного та з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів  з читання

НАКАЗУЮ:

1. Вважати  рівень навчальних досягнень учнів _____ класів з читання середнім.

2. Учителям _________.:

2.1. Під час підготовки до уроків чітко планувати роботу з розвитку в учнів   

       інтересу до читання.                                              Постійно.

2.2. Систематично використовувати види і форми роботи спрямовані на   

        вправляння у читанні цілими словами.               Постійно.

2.3.  Організувати спільний навчально-корекційний проект з читання.

                                                                                         До _______ р.

3. Бібліотекарю _____ створити постійно діючий бюлетень «Книга вчить як

    на світі жити».                                                            До ________ р.

4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи _________провести 

    методичну нараду з педагогами «Сучасні форми і види роботи щодо формування        

    навичок читання у розумово відсталих учнів»

                                                                                         До _________ р.

 

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді освіти осіб з особливими потребами
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни