НАКАЗ
від __ ______ ____ р. № _____
Про рівень навчальних досягнень
учнів ________ класів з читання
Відповідно до плану роботи школи-інтернату на ______ навчальний рік у період з __ по ___ листопада 20__ року вивчено питання про рівень навчальних досягнень учнів ________ класів з читання. У процесі роботи проведено усне опитування учнів з вивченого матеріалу, здійснено індивідуальну перевірку навичок читання вголос, аналіз моніторингу навчальних досягнень тематичного оцінювання за _____ ____ року. Це дало змогу одержати об’єктивну характеристику навчальним досягненням учнів з читання та внести певні корективи у систему викладання предмета.
Предмет викладають вчителі: ______
Проведені опитування та результати тематичного оцінювання засвідчили, що учнями _______ класів програмовий матеріал з читання засвоюється на рівні стандартів (табл.).
Клас |
Кількість обстежених учнів |
Рівень засвоєння програмового матеріалу (кіл-ть учнів) |
Рівень сформованості навичок читання вголос (кіл-ть учнів) |
||||||
Дост. |
Серед. |
Почат. |
Елем. |
Дост. |
Серед. |
Почат. |
Елем. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз рівня засвоєння учнями програмового матеріалу та сформованості навичок читання вголос показали, що із __учнів, охоплених перевіркою, на достатньому рівні справилися із завданнями (__%), середньому — (__%), початковому — (__%). Найкращий якісний показник у __ класах. Найкращі результати показали такі учні: ___.
Поряд з цим __% перевірених школярів засвоїли програмний матеріал без достатнього усвідомлення суті прочитаних текстів: не вміють виділяти головне, переказувати прочитане, відповідати на питання за текстом. У __% перевірених школярів вказаних класів недостатньо сформовані основні практичні уміння і навички з читання вголос: цілими словами, дотримання логічних пауз та інтонації закінчення речення згідно розділових знаків. Найнижчі показники рівня засвоєння програмового матеріалу та сформованості навичок читання виявлено в учнів: ___ (__ кл.), __(_ кл.). Низький рівень навчальних досягнень цих школярів пояснюється особливостями їх психофізичного розвитку: недостатньо розвинені словесно-логічне мислення, сенсорна увага; просторова уява, зорова та словесно-логічна пам'ять та інші психічні процеси. Учні __ класу – _______ прибули до школи-інтернату 01.09.___ року і навчаються за індивідуальним планом тому, що на вказаний момент взагалі не вміли читати. Зараз ці діти вивчили по ___букв, вміють читати склади і прості слова з цими буквами, що свідчить про позитивну динаміку в навчально-корекційній роботі.
Узагальнені результати перевірки свідчать про належний рівень навчальних досягнень учнів ___ класів з читання, але наявність певного відсотка школярів з низьким рівнем сформованості навичок читання вказують на потребу у вдосконаленні роботи педагогів.
Виходячи з вищенаведеного та з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів з читання
НАКАЗУЮ:
1. Вважати рівень навчальних досягнень учнів _____ класів з читання середнім.
2. Учителям _________.:
2.1. Під час підготовки до уроків чітко планувати роботу з розвитку в учнів
інтересу до читання. Постійно.
2.2. Систематично використовувати види і форми роботи спрямовані на
вправляння у читанні цілими словами. Постійно.
2.3. Організувати спільний навчально-корекційний проект з читання.
До _______ р.
3. Бібліотекарю _____ створити постійно діючий бюлетень «Книга вчить як
на світі жити». До ________ р.
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи _________провести
методичну нараду з педагогами «Сучасні форми і види роботи щодо формування
навичок читання у розумово відсталих учнів»
До _________ р.