НАКАЗ
від __
______ ____ р. № _____
Про рівень
навчальних досягнень
учнів ________ класів з читання
Відповідно до плану роботи
школи-інтернату на ______ навчальний рік у період з __ по ___ листопада 20__ року вивчено питання про рівень
навчальних досягнень учнів ________ класів з читання. У процесі роботи
проведено усне опитування учнів з вивченого матеріалу, здійснено індивідуальну
перевірку навичок читання вголос, аналіз моніторингу навчальних досягнень тематичного
оцінювання за _____ ____ року. Це дало
змогу одержати об’єктивну характеристику навчальним досягненням учнів з читання
та внести певні корективи у систему викладання предмета.
Предмет викладають вчителі: ______
Проведені
опитування та результати тематичного
оцінювання засвідчили, що учнями _______ класів програмовий матеріал з читання
засвоюється на рівні стандартів (табл.).
Клас
|
Кількість обстежених учнів
|
Рівень засвоєння
програмового матеріалу (кіл-ть учнів)
|
Рівень сформованості навичок читання вголос (кіл-ть учнів)
|
Дост.
|
Серед.
|
Почат.
|
Елем.
|
Дост.
|
Серед.
|
Почат.
|
Елем.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз рівня
засвоєння учнями програмового матеріалу та сформованості
навичок читання вголос показали, що
із __учнів, охоплених перевіркою, на достатньому рівні справилися із завданнями
(__%), середньому — (__%), початковому — (__%). Найкращий якісний показник у __
класах. Найкращі результати показали такі учні: ___.
Поряд з цим __% перевірених школярів
засвоїли програмний матеріал без достатнього усвідомлення суті прочитаних
текстів: не вміють виділяти головне, переказувати прочитане, відповідати на
питання за текстом. У __% перевірених школярів вказаних класів недостатньо сформовані
основні практичні уміння і навички з
читання вголос: цілими словами, дотримання логічних пауз та інтонації закінчення речення згідно розділових
знаків. Найнижчі показники рівня засвоєння програмового матеріалу та
сформованості навичок читання виявлено в учнів: ___ (__ кл.), __(_ кл.). Низький
рівень навчальних досягнень цих школярів
пояснюється особливостями їх психофізичного розвитку: недостатньо розвинені
словесно-логічне мислення, сенсорна увага; просторова уява, зорова та
словесно-логічна пам'ять та інші психічні процеси. Учні __ класу – _______
прибули до школи-інтернату 01.09.___ року і навчаються за індивідуальним планом
тому, що на вказаний момент взагалі не вміли читати. Зараз ці діти вивчили по ___букв,
вміють читати склади і прості слова з цими буквами, що свідчить про позитивну
динаміку в навчально-корекційній роботі.
Узагальнені результати перевірки свідчать про
належний рівень навчальних досягнень учнів ___ класів з читання, але наявність
певного відсотка школярів з низьким рівнем сформованості навичок читання
вказують на потребу у вдосконаленні
роботи педагогів.
Виходячи з вищенаведеного та з метою
підвищення рівня навчальних досягнень учнів
з читання
НАКАЗУЮ:
1. Вважати рівень навчальних досягнень учнів _____ класів з читання
середнім.
2.
Учителям _________.:
2.1.
Під час підготовки до уроків чітко планувати роботу з розвитку в учнів
інтересу до читання.
Постійно.
2.2.
Систематично використовувати види і форми роботи спрямовані на
вправляння у читанні цілими словами. Постійно.
2.3.
Організувати спільний
навчально-корекційний проект з читання.
До _______ р.
3.
Бібліотекарю _____ створити постійно діючий бюлетень «Книга вчить як
на світі жити».
До ________ р.
4.
Заступнику директора з навчально-виховної роботи _________провести
методичну нараду з педагогами «Сучасні
форми і види роботи щодо формування
навичок читання у розумово відсталих учнів»
До _________ р.
|