Освіта на сучасному етапі має задовольняти
нові потреби та водночас зберігати свої сильні сторони, тобто від освіти
вимагається відповідна гнучкість. Інформаційні і телекомунікаційні технології,
які містять у своїй основі глобальні телекомунікаційні мережі та інтелектуальні
комп’ютерні системи, відкривають нові можливості для педагогів і учнів.
Вітчизняні й зарубіжні вчені (В. І. Бондар, М. І. Бурда, С. У. Гончаренко, Л. І. Даниленко, Г. А. Дмитренко, Г. В. Єльнікова,
М. І. Кондаков, Ю. А. Конаржевський, В. І. Луговий, В. М. Мадзігон, Ю. І. Мальований,
В. І. Маслов, Н. М. Островерхова, В. Ф. Паламарчук, В. С. Пікельна, М. М. Поташник,
І. П. Раченко, С. О. Сисоєва,
Т. І. Шамова та ін.) додержуються думки, що соціальні зміни й
інформаційні збудження найбільше впливають на організацію педагогічного процесу
в загальноосвітньому навчальному закладі.
Досвід
використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному
процесі певною мірою висвітлено в працях В. Г. Болтянського, В. П. Безпалька,
В. Ю. Бикова, Ю. О. Дорошенка, А. П. Єршова, М. І. Жалдака, В. М. Монахова, Н. В.
Морзе, В. Д. Руденка, О. О. Жука та ін. Методичні рекомендації щодо практичного застосування пакету
Microsoft Office, комп’ютерної графіки,
Інтернет тощо у роботі педагогічних і керівних кадрів надані Волобуєвою Тетяною
Борисівною в посібнику «Інформаційні технології в освіті».
|