Дефектолог-практик
Субота, 23.11.2024, 03:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Мій профільРеєстраціяВихідВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Лютий » 28


АДАПТОВАНІ ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ  ЛОГОПЕДА

Особливості використання на заняттях

із розвитку мовлення у спецшколах-інтернатах

      Автори: Сєдая Н.В. - логопед Костянтинівської СЗШІ № 32

                    Кірія А.В. - заступник директора з НВР Костянтинівської СЗШІ № 32

   Сучасна спеціальна освіта покликана не тільки надавати знання та формувати навички для життя в суспільстві, а й сприяти набуттю життєвих ціннісних орієнтацій, розвитку вмінь прийняття рішень, застосування інформаційних і комунікаційних технологій, мобільності й адаптованості.

     В рамках  роботи педагогічного колективу школи-інтернату над методичною проблемою «Особливості впровадження проектних технологій у корекційно-педагогічний процес» було вирішено експериментально перевірити продуктивність і можливості застосування інновацій в умовах спеціальної освіти.       

    Учитель – логопед висунула гіпотезу про те, що впровадження  адаптованих проектних технологій у роботу з розвитку мовлення може сприяти підвищенню рівня  мовленнєвої компетентності дітей – логопатів з обмеженими можливостями здоров'я та   адаптації їх  у соціумі.

    Для проведення експерименту були визначені напрямки, види, форми і методи  роботи щодо активізації мовленнєвої і пізнавальної діяльності учнів з психофізичними вадами розвитку.

     Мета експерименту: довести, що впровадження  адаптованих проектних технологій у роботу з розвитку мовлення сприяє підвищенню ефективності корекційного впливу на формування мовленнєвої компетенції дітей – логопатів з обмеженими можливостями здоров'я та   адаптації їх  у соціумі. Задачі:

1.     Розробити модель навчально-корекційного проекту з розвитку мовлення в умовах спеціального інтернатного закладу.

2.      Розробити систему роботи учителя-логопеда щодо впровадження методу проектів у діяльність з розвитку мовлення.

    Протягом експерименту вчитель-логопед  організувала  проекти  з розвитку  мовлення:

·        четвертий  клас - «Минуле знати – себе поважати»,

·        другий клас -«Як дзвенять сніжинки» (вивчення спадщини В. Сухомлинського), «Державні символи України – святині України» (згідно  програми з курсу «Я і Україна») (Додаток 1).

Вибір групи дітей–логопатів та теми майбутнього проекту  обумовлювався загальною  лексичною тематикою, яка вивчалась одномоментно на різних предметах (читання, Я і Україна). Реалізація вказаних проектів  сприяла створенню наступної системи роботи.
СКАЧАТИ ПОВНУ ВЕРСІЮ СТАТТІ>>>
МОДЕЛЬ>>>
Переглядів: 1843 | Додав: Администратор | Дата: 28.02.2013 | Коментарі (0)

  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Відді спеціальної та інклюзивної освіти
  • Костянтинівська спец. школа-інтернат
  • Сайт для педагогів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтів
    сайт Кірії Анжели Віталіївни